aaaaaaaaaaaaaaaaah.
lihonut
 

hieman liikaa

en oikeasti
mut silti musta tuntuu siltä
 

en saisi syödä
mut syön silti
morkkis
itseinho

oksettaa
huimaa
ahdistaa

mä en tunne mitään

"mikä sulla on?"
"onko sulla joku huonosti?"
"masentaako?"
"onko sulla huolia?"

"ei
ei mulla oo mitään
jumittaa vaan"

vähä paska olo
mut se menee ohi
niinkuin aina menee

joskus tulee mieleen
mitä jos se ei mee
mut kyl se menee ohi

se menee ohi salakavalasti
et mä en huomaa sitä
ennen kuin huomaan uudestaan
olevani taas yhtä alhaalla

 

ahdistaa
söin
morkkis

oikeasti mun pitäis syödä normaalisti
mä en sais kuihtua
mut
miks tuntuu tältä
miks ruoka määrää
miks mulla pyörii se koko ajan päässä
paljonko mä söin
mitä mä söin
paljonko siinä on ravintoaineita
onko se terveellistä
lihoanko mä siitä

mä en tarvis tehä sitä
mä voisin elää normaalisti

mut missä välissä tää käänty näin
mä voisin vielä palata takaisin
jos haluaisin ja jos jaksaisin
mutta se tuntuu liian raskaalta
se tuntuu turhalta
ei mun voimat riitä tekeen sitä
enkä mä oo enää varma
haluanko mä sitä